mandag 29. november 2010

Utrolig hva man venner seg til

Maskinen er ödelagt. Det kommer til ä ta tid hvis den kan repareres i det hele tatt, hvilket jeg selvfölgelig häper. Selv om jeg i starten tenkte at det kanskje var like greit at halve livet mitt bare forduftet. Ikke nä lenger.

Jeg har imidlertid vendt meg til nettcafeer, og vet alt om hvilke priser og ekstratjenester som tilbys pä de ulike stedene i PLB. Dessuten har jeg lärt meg ä takle hikking, smatting og höy pust i nabobäsen. Alle er paranoide, ingen vil at noen skal se hva de gjör pä sin maskin. Det gjör meg selvfölgelig enda mer nysgjerrig. Det ser stort sett ganske uspennende ut.

Jeg er snart ferdig med "The seducers diary", men i dag kom jeg over noe:
I say with Palnatoke.
I rub it day and night,
But I do not erase this dark shadow.
 Det er feil bok ä lese nä, helt feil, men nä har jeg kommet sä langt at det er for sent ä snu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar